PPC kampaň google adwords

PPC kampaň google adwords

PPC kampaň Google Adwords je forma reklamy, pri ktorej sa reklamy zobrazujú vo vyhľadávači Google a na iných webových stránkach, ktoré sú súčasťou siete reklamy Google. PPC (Pay-Per-Click) znamená, že reklamodarca zaplatí za kliknutie na reklamu. Pri tvorbe PPC kampane v Google Adwords si reklamodarca zvolí kľúčové slová, na ktoré sa bude jeho reklama zobrazovať, a stanoví rozpočet na kampaň. Keď používateľ vyhľadáva v Google frázu, ktorá sa zhoduje s kľúčovými slovami reklamodarcu, jeho reklama sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania. Reklamodarca zaplatí za každé kliknutie na reklamu, a preto sa PPC kampaň nazýva aj „platba za kliknutie“. Cieľom PPC kampane je zvýšiť návštevnosť webovej stránky reklamodarcu a zvýšiť predaj alebo získanie nových zákazníkov.

Metrika, ako sa vaša webová stránka alebo vaša spoločnosť objavujú v súvislosti s výsledkami vyhľadávania pre cieľovú skupinu. Cieľová skupina je skupina ľudí, ktorých by ste chceli osloviť alebo ktorí sú najvhodnejší pre váš produkt alebo službu. Viac o službe
Existuje niekoľko spôsobov, ako môžete vybudovať dôveryhodné odkazy na vašu stránku. Patrí medzi ne publikovanie kvalitného obsahu, zapojenie sa do komunity online, spolupráca s inými webmi. Viac o službe

Ako pristupujeme k procesu optimalizácie ? Dôležité sú nasledovné kroky – analýza,príprava obsahu a stratégie, Spustenie, Vyhodnocovanie rentability
Viac o službe

Ovplyvňovanie pozitívnej mienky

Okamžitá viditeľnosť pre cieľovú skupinu

SEO

Zvýšená viditeľnosť pre cieľovú skupinu

Relevantná komunita a jej rozširovanie

Stanovenie cieľov – úvodný brainstorming

Zastihnete nás na:
+421 908 552 482
info@digitalreach.sk

Zavolajte nám kedykoľvek medzi
08:00 – 16:00 Každý pondelok až piatok 

Zastavte sa u nás na kávu

Prievidza | Bánovce n/B | Trenčín