Domov / Online Marketing / Marketingový slovník / CRO
Čo je to CRO
CRO (Conversion Rate Optimization) je proces optimalizácie webovej stránky, e-shopu alebo marketingových kampaní s cieľom zvýšiť mieru konverzie. Konverzia môže byť rôzna – nákup produktu, registrácia na odber noviniek, vyplnenie formulára alebo iná požadovaná akcia.
CRO sa zameriava na zlepšenie užívateľskej skúsenosti (UX) a analýzu správania návštevníkov, aby ich čo najviac vykonalo požadovanú akciu. Tento proces zahŕňa:
CRO pomáha zvýšiť efektivitu marketingových kampaní, znižovať náklady na získanie zákazníkov a maximalizovať výnosy zo stránky alebo reklamy.
Predstavme si e-shop, ktorý predáva športovú obuv a má nízku mieru dokončenia nákupov. Pomocou CRO procesu môže firma:
Týmto spôsobom môže CRO zvýšiť konverzný pomer a pomôcť firme dosiahnuť vyššie zisky bez nutnosti zvyšovať návštevnosť stránky.
info@digitalreach.sk
Zavolajte nám kedykoľvek medzi 08:00 – 16:00 Každý pondelok až piatok
Pôsobíme na celom Slovensku so sídlom v Trenčianskom Kraji.
Trenčiansky Kraj
Žilinský kraj
info@digitalreach.sk
Zavolajte nám kedykoľvek medzi 08:00 – 16:00 Každý pondelok až piatok
Pôsobíme na celom Slovensku so sídlom v Trenčianskom Kraji.
info@digitalreach.sk
2023 digitalreach.sk All Rights Reserved