lgoo digitalreach

PPC kampane google adwords​

PPC kampaň Google Adwords je forma reklamy, pri ktorej sa reklamy zobrazujú vo vyhľadávači Google a na iných webových stránkach, ktoré sú súčasťou siete reklamy Google. PPC (Pay-Per-Click) znamená, že reklamodarca zaplatí za kliknutie na reklamu.

Pri tvorbe PPC kampane v Google Adwords si reklamodarca zvolí kľúčové slová, na ktoré sa bude jeho reklama zobrazovať, a stanoví rozpočet na kampaň.

Keď používateľ vyhľadáva v Google frázu, ktorá sa zhoduje s kľúčovými slovami reklamodarcu, jeho reklama sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania. Reklamodarca zaplatí za každé kliknutie na reklamu, a preto sa PPC kampaň nazýva aj „platba za kliknutie“.

Cieľom PPC kampane je zvýšiť návštevnosť webovej stránky reklamodarcu a zvýšiť predaj alebo získanie nových zákazníkov.

Okamžitá viditeľnosť pre cieľovú skupinu

Metrika, ako sa vaša webová stránka alebo vaša spoločnosť objavujú v súvislosti s výsledkami vyhľadávania pre cieľovú skupinu. Cieľová skupina je skupina ľudí, ktorých by ste chceli osloviť alebo ktorí sú najvhodnejší pre váš produkt alebo službu.

Možnosť rozširovania a flexibilita

Existuje niekoľko spôsobov, ako môžete vybudovať dôveryhodné odkazy na vašu stránku. Patrí medzi ne publikovanie kvalitného obsahu, zapojenie sa do komunity online, spolupráca s inými webmi.

Ako na to?

Ako pristupujeme k procesu optimalizácie ? Dôležité sú nasledovné kroky – analýza,príprava obsahu a stratégie, Spustenie, Vyhodnocovanie rentability

Ďalšie služby

Zvýšená viditeľnosť pre cieľovú skupinu
Okamžitá viditeľnosť pre cieľovú skupinu
Ovplyvňovanie pozitívnej mienky
Relevantná komunita a jej rozširovanie
Marketingové poradenstvo
Stanovenie cieľov – úvodný brainstorming
Reklamné predmety ako tričká, perá a hrnčeky.

+421 908 552 482
info@digitalreach.sk

Zavolajte nám kedykoľvek medzi 08:00 – 16:00 Každý pondelok až piatok

Pozývame vás
na kávu

Pôsobíme na celom Slovensku so sídlom v Trenčianskom Kraji.

info@digitalreach.sk

2023 digitalreach.sk All Rights Reserved