Domov / Online Marketing / Marketingový slovník / Impresia
Čo je to Impresia
Impresia je každé jedno zobrazenie digitálnej reklamy alebo obsahu používateľovi, bez ohľadu na to, či naň interaguje.
Impresie sú základnou metrikou v online marketingu, sociálnych sieťach a PPC reklamách. Často sa používajú v spojení s inými ukazovateľmi, ako sú CTR (click-through rate) alebo konverzie, na vyhodnotenie úspešnosti reklamnej kampane.
Typy impresií:
Faktory ovplyvňujúce impresie:
Firma spustila Facebook reklamu na nový produkt. Po týždni analyzuje dáta a vidí, že reklama dosiahla 100 000 impresií, no len 5 000 kliknutí. To znamená, že reklama sa zobrazila 100 000-krát, ale len 5 % používateľov na ňu kliklo. Táto metrika pomáha firme zistiť, či je potrebné zmeniť text, dizajn alebo cieľovú skupinu reklamy na zvýšenie interakcií.
info@digitalreach.sk
Zavolajte nám kedykoľvek medzi 08:00 – 16:00 Každý pondelok až piatok
Pôsobíme na celom Slovensku so sídlom v Trenčianskom Kraji.
Trenčiansky Kraj
Žilinský kraj
info@digitalreach.sk
Zavolajte nám kedykoľvek medzi 08:00 – 16:00 Každý pondelok až piatok
Pôsobíme na celom Slovensku so sídlom v Trenčianskom Kraji.
info@digitalreach.sk
2023 digitalreach.sk All Rights Reserved